wtorek, 30 grudnia 2014

Dobre myśli na koniec roku


Na zakończenie roku zostawiłam sobie wspominanie dobrych chwil w ramach nominacji Dobrych Myśli, która przywędrowała do mnie od Małej Czarnej.

"Nominacja Dobrych Myśli ma na celu przypomnienie sobie ważnych dla nas chwil. Takich, które malują uśmiech na naszych twarzach i powodują, ze nawet pochmurny dzień staje się piękny."

Moja pierwsza myśl na wieść o nominacji, to... że takie wspomnienia wydają się zbyt osobiste i nie wiem, czy wśród  znajdę coś, co nadaje się do upublicznienia. Pojawiła się nawet wątpliwość, czy kogokolwiek mogą zainteresować - na przykład - moje osobiste wzruszenia na widok własnych nowo narodzonych dzieci. Jednak zbliżający się koniec 2014 roku spowodował, że napłynęła chęć podsumowań, a więc startujemy. Oto co wygrzebałam w zakamarkach mojej letniej pamięci:
  1. Moje dzieciństwo jest jednym wielkim, dobrym wspomnieniem mimo, że nie byłam dzieckiem bogatych rodziców, a ojciec często zaglądał do butelki, ja tych niedogodności praktycznie nie zauważałam i jakimś cudem pamiętam tylko świetną przygodę i radość z każdego dnia. Tysiące pomysłów na zabawy, kłębiące się w mojej głowie mimo braku dostępu do internetu ;-) Było naprawdę świetnie! Jeszcze dzisiaj ładuję akumulatory myślami o tamtym okresie.
  2. Kiedy stałam się nastolatką, życie trochę się skomplikowało, ale ciągle mam w większości piękne wspomnienia, np.: słuchanie radiowej listy przebojów słynnej Trójki z Niedźwiedzkim (każdego sobotniego wieczora zamykałam się w swoim pokoju i z zapałem notowałam kolejne pozycje listy).
  3. Moje sam na sam z Niedźwiedzkim zostało przerwane przez czas dyskotek, na których zaczęłam systematycznie się pojawiać, a co za tym idzie pierwsze, drugie i kolejne miłości. Ciągle musiałam być w kimś zakochana, co przeszkadzało w życiu codziennym, a głównie w nauce, ale jakże piękne wspomnienia zostały!
  4. Później pojawił się ON i zaczęła dojrzewać w nas myśl o zbudowaniu czegoś trwałego, oczywiście pierwsze lata znajomości, a następnie małżeństwa były naprawdę piękne i wzruszające.
  5. Pojawienie się na świecie moich dzieci (syna urodziłam, kiedy miałam 22 lata, córkę - 24) również są chwilą słodkich wspomnień. Mimo, że wcześniej (przed ślubem), za dziećmi nie przepadałam, swoje maleństwa pokochałam miłością prawdziwą, która później dawała mi siłę przez pozostałe lata dość burzliwego życia.
  6. Po urodzeniu dzieci moje życie nie było już jednak sielanką, wie to każda mama. Pomijając różnego rodzaju trudności stwierdzam, że ogromnego wzruszenia dostarczały mi zwykle przedszkolne czy szkolne występy maluchów - wszystkie kończyły się moimi łzami szczęścia, co było też krępujące, ponieważ nie widziałam, żeby oprócz mnie ktoś jeszcze zalewał się łzami. Ja niestety tak już mam, że ze wzruszenia zawsze muszę się popłakać.
Sztuczne choinki na początku ubierania prezentują się fatalnie, ale sama tego chciałam...

To oczywiście nie wszystkie moje dobre myśli/wspomnienia, ale na nich poprzestanę, bo co za dużo to niezdrowo ;-) Moje wspomnienia nie są szczegółowe, ale i ja na myśl o przeszłości zwykle doświadczam takiego ogólnego poczucia szczęścia, bez rozmieniania na drobne. I cieszę się, że mam swoje dobre myśli. Dzięki tej zabawie uświadomiłam sobie, jakie to ważne, szczególnie jeśli życie było usłane różami, z których ciernie nie zostały usunięte przez troskliwą kwiaciarkę.

Mówi się, że przeszłość minęła, przyszłość jeszcze nie nadeszła, a my żyjemy tu i teraz. Zatem żyjmy autentycznie TU i TERAZ, chwytajmy chwilę, cieszmy się codziennością, a jeśli już wracamy do przeszłości to polecam głównie takie słodkie wspominki - zdarzało mi się wracać do tych paskudnych i nie polecam, ponieważ wiem, że niczego dobrego do naszej teraźniejszości to nie wniesie, ale to już temat na inną okazję.



Do opisania swoich dobrych wspomnień nominuję:
http://jaimojeurwisy.blogspot.com
http://kiedymamaniespi.blogspot.com
http://www.mamdopowiedzenia.com
http://ritaraga.blogspot.com
http://krolowa-karo.blogspot.com
http://positivefitlife.blogspot.com
http://keepdestination.blogspot.com

W wolnej chwili może coś naskrobiecie ;-)

A wszystkim tu zaglądającym (i sobie) życzę  

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2015! 

Tylko tyle i aż tyle, bo przecież w pojęciu SZCZĘŚCIA mieści się wszystko, co dla nas najlepsze, najradośniejsze, najprzyjemniejsze, najkorzystniejsze itp, itd. Oby był lepszy niż wszystkie tłuste lata, które były naszym udziałem.

107 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Niech się darzy nam wszystkim :-)

      Usuń
  2. wszystkiego dobrego Gaja na Nowy Rok:) oby był lepszy! apropo wzruszeń, ja niedawno byłam z mężem na występach mikołajkowych naszego synka, pierwsze występy przedszkolne, powstrzymałam łzy, ale było ciężko, mega mnie to wzruszyło...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam przezcały czas i wstyd straszny jednocześnie przeżywałam, bo wiesz jak to jest, wszyscy radośni, a ja ryczę. Na slubach też płaczę i tu mam podwójną interpretację ;-)

      Usuń
  3. świetne takie podsumowanie, mam nadzieję, że za kilka lat będę mogła również wiele dobrego wspominać ;)
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego z calego serca Ci życzę, niekoniecznie mojej drogi, ale tej znacznie łatwiejszej :-)

      Usuń
  4. Wspaniałe wspomnienia, mialam podobnie z tymi milościami a wzruszam się do dziś. . :) Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Strasznie "kochliwa" byłam i powiem Ci, że to jednak znacznie utrudniało życie.

      Usuń
  5. U mnie byłoby tylko dzieciństwo, bycie nastolatką i teraz trochę okres studiów :). Dzieci i męża jeszcze nie mam :D.
    Super, że jesteś tak zadowolona ze swojego życia :*
    Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszego! Wszystko przed Tobą. Czasami sobie myślę, że też chciałabym mieć czystą kartę, ale ja to już chyba w przyszłym wcieleniu :-)

      Usuń
    2. czysta karta jak to ładnie brzmi:)

      Usuń
  6. Pięknie napisane. Fajnie, że potrafisz wziąć z przeszłości tylko to co najlepsze :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie szczęśliwy dla nas wszystkich! Potrafię, bo wiem, czym pachnie rozmyślanie o tym co było niefajne. Uwierz mi, nie wracam wspomnieniami do smutków, może komuś coś takiego pomaga, podziwiam takich ludzi.

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację. Nie wykluczone, że coś popełnię:) Ja też dobrze wspominam dzieciństwo, choć nie zawsze lekko było:) Dziękuję za życzenia i dla ciebie wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na wstępie pisałam, ja też długo przymierzałam się do tego posta. Myślałąm nad formą. Nie lubię wracać do przeszłości, wolę patrzeć w przyszłość, chociaż wiem, że dobrze jest mieć wszystko rozliczone :-) Najlepszego!

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne wspomnienia :))
    ja zatrzymałam się przy punkcie 4. do złych wspomnień nie chcę wracać, a jeśli wracają, to szybko je odpędzam :) choć przyznam się, że kiedyś lubiłam? ten stan umartwiania i dołowania się. niepotrzebnie.
    tak więc szczęśliwego! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, chyba wiem co masz na myśli, chociaż - czy to lubienie? U mnie to bardziej było natręctwo mysli ;-) Szcęśliwego!

      Usuń
  10. U mnie też pomarańcze na choince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w tym roku naszło mnie na odświeżenie starej, plastikowej choinki, która już tak wszystkich nudziła, że nikt nie chciał jej ubierać. Odmiana pomogła, były jeszcze pierniczki i gwiazdki anyżu, a za rok znów będą choinkowe zmiany - już mam plany :-)

      Usuń
  11. Zatrzymałam się przy punkcie 1 przez dłuższą chwilę i sama zaczęłam wspominać swoje dzieciństwo... czasami brakuje tej beztroski...
    Gaju w nadchodzącym Nowym Roku życzę spełnienia w każdej dziedzinie życia, spełnienia wszystkich planów i marzeń oraz zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :-) Beztroska to coś, czego w zyciu mi również brakuje i kombinuję jakby chociaż w niewielkiej części ją odtworzyć. Nie zamierzam być nieodpowiedzialna, chodzi tu raczej o coś unikalnego, co mnie cechowało, a co przez te wszystkie lata zgubiłam...

      Usuń
  12. Ile pozytywnej energii! :) Jestem jeszcze nastolatką, więc wspomnień mam zdecydowanie mniej, w dodatku na ogół zapamiętuję sytuacje wstydliwe i niepowodzenia (niestety). Ale teraz spróbuję przypomnieć sobie coś miłego. ;)
    Dużo uśmiechu w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie :-))) Kiedy byłam nastolatką też takmiałam i bardzo długo pracowałam na swoja dzisiejszą postawę. Mam nadzieję, że Tobe pójdzie szybciej :-)

      Usuń
  13. Nie ma to jak myśleć pozytywnie:) dla mnie to był słaby rok, oby nowy był lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś wiedziała :-) Ja zawsze licze na nowy, lepszy rok, zobaczysz, tym razem sie uda!

      Usuń
    2. ja tam wiem, że ten będzie gorszy...

      Usuń
  14. fajnie tak dobrze wspominać dzieciństwo:)
    ja też słuchałam listy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o tym, żeby chociaż częściowo odtworzyć w sobie tamte cechy, które po drodze wyparowały. A lista to fajne wspomnienie, tyle sobotnich wieczorów z długopisem i zeszytem w ręce - wtedy nie mieliśmy wiekszych możliwości, szczególnie jeśli mieszkało się w jakiejś małej wiosce, tak jak ja :-)

      Usuń
  15. Gaja, masz piękne wspomnienia :-)
    i świetnie je opisałaś.
    w sekrecie dodam, że kilku Ci zazdroszczę :-)
    a także:
    niech 2015 będzie dobry :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że kiedy tak sobie wspominałam to do świadomości przy okazji zaczęły przeciekać różne rzeczy, ledwie to opanowałam ;-) Pewnie dlatego tk sie przed tym tagiem długo broniłam. Jeszcze raz - najlepszego!

      Usuń
  16. Jak zawsze pozytywnie:D co do wzruszeń, to też się łatwo wzruszam i w 'publicznych' okolicznościach czasem się tego wstydzę i staram się opanować hehe;)
    Szczęścia na nowy rok Tobie również!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sama nazwa bloga wskazuje ;-) Ale tak całkiem serio staram się na co dzień być pozytywna - dostałam już nauczkę :-) Najlepszego!!!

      Usuń
  17. Chyba jesteśmy podobne wiekowo, bo ja również z niecierpliwością czekałam na Niedźwieckiego i jego listę przebojów. Pamiętam dyskoteki, prywatki i również byłam bardzo kochliwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe :-) Co tu dużo mówić, mam 42 latka i tego nie kryję. Dwa lata temu powiedziałam sobie, że życie zaczyna się po 40-stce (niby oklepany slogan) i wygląda na to, że to prawda!

      Usuń
  18. Gaju, życzę Ci samych cudownych chwil, przeplatanych uśmiechem, radością i miłością na Nowy Rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę oczyma wyobraźni ten cudowny 2015 rok, mam nadzieję, że Ty też!

      Usuń
  19. Wszystkiego naj naj naj Gaju :*, przede wszystkim samych pozytywnych myśli!

    OdpowiedzUsuń
  20. Samych wspaniałości w Nowym Roku Kochana! Wszystkiego dobrego! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie, wszystkiego co najlepsze, aby kłopoty Cię omijały :-)

      Usuń
  21. Gaju, spełnienia marzeń, wiecznie pozytywnego nastawienia to codzienności i wiele, wiele uśmiechu. ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację. :)

      Usuń
    2. Dzięki, wzajemnie, może Tag Dobrych Myśli też pomoże ;-)

      Usuń
  22. Życzę Ci szczęścia... dużo szcześcia i powodów do uśmiechu w kolejnym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe wspomnienia:)

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie piękne wspomnienia! lubię Twoje kolorowe, energiczne, pozytywne myśli :) oby 2015 przysporzył Ci kolejnych wspaniałych wspomnień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) I wzajemnie, dużo inspiracji i radosci w Nowym Roku!

      Usuń
  25. Do Siego Roku, no i mam nadzieje, ze w koncu wydasz ksiazke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Siego! Ja też mam jeszcze trochę nadziei ;-)

      Usuń
    2. czekam na książkę z autografem i dedykacją:):) wtedy rok będzie lepszy

      Usuń
    3. Jeśli za rok o tej porze, praca nie ruszy z miejsca, to znaczy, że moze czas sie z marzeniem pożegnać...

      Usuń
  26. Gratuluje nominacji i zycze Wielu Pozytywnych Mysli w nadchodzacym Roku!

    Pierwsze dziecko mllaysmy w tym samym wieku..;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) I wzajemnie, pięknych zdjeć życzę!
      Trochę wcześnie te dzieci, ale teraz mamy za to bardzo z górki ;-)

      Usuń
    2. ja tam się cieszę, że wcześnie:)

      Usuń
    3. Bo każdy kij ma dwa końce. Może i mam te swoje cztery dyszki na karku, ale za to zero trosk na głowie, bo dzieci są już właściwie bardziej moimi partnerami i teraz równie często pomagaja mi, co ja im :-)

      Usuń
  27. ja również uwielbiam powracać wspomnieniami do dzieciństwa - to był piękny okres w moim życiu i choć teraz też przeżywam wiele wspaniałych chwil, to jednak do tamtych momentów wracam z nostalgią i rozrzewnieniem :)

    cudownego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często z nostalgią wspominam to poczucie lekkości, beztroski :-) Teraz o to trudno. Najlepszego w Nowym Roku!

      Usuń
    2. beztroska:) teraz jest za to bezsenność

      Usuń
  28. Jak super, że mam takie blogowe koleżanki. Dziękuję Wam za wszystko, dziękuję że jesteście. Życzę Ci wspaniałości, szczęścia i zdrowia na każde z 365 dni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło :-) Dziekuje i wzajemnie najlepszego! I obyśmy przez te kolejne 365 dni wytrwały przy naszych blogach! Zreszta ja na chwilę obecną nie wyobrażam sobie codzienności bez tego zajęcia.

      Usuń
    2. my blogerki mamy siebie:)

      Usuń
    3. Dla mnie to też dużo znaczy i naprawdę świetnie znaajduję się w naszym logowym świecie, jak w rodzinie ;-)

      Usuń
  29. Dziękuję za nominację. Z przyjemnością naskrobię kilka Dobrych Myśli na swoim pozytywnym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczęśliwego Nowego Roku Gaju!!! Oby 2015 przyniósł same miłe niespodzianki ; zdrówka, miłości, radości ; oby spełniły się marzenia i zrealizowały plany. Udanej, fajnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie! Ośmielam sie nawet życzyć, żeby 2015 był dla nas jedną wielką zabawą i przyjemnością :-)

      Usuń
  31. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Tak jak napisałaś, to co było to już historia, to co będzie to tajemnica, a to co jest TERAZ jest tym co mamy i na co mamy wpływ. Życzę Ci, abyś cieszyła się każdą chwilą!
    Dziękuję za Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie :-) Dzięki za miłe i motywujące słowa :-)

      Usuń
  32. ..ale to ostatnie zdjęcie jest rewelacyjne ;)
    Życzę Tobie i Twoim bliskim wszystkiego, co najlepsze w 2015 roku :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli rzeczywiście tak jest (z tym zdjęciem) to chyba szczęście początkującego - robione przy byle jakim świetle i na dodatek zero obróbki :-)
      Najlepszego w Nowym Roku!

      Usuń
  33. Szczęśliwego Nowego Roku ! :*
    Tak pozytywnie się zrobiło z tymi myślami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Starałam się nie przepuścić ani kropelki goryczy ;-) Ale więcej na wspominki się nie piszę - za dużo przychodzi przy okazji na myśl. Nie lubię za dużo rozmyślać o przeszłości.

      Usuń
  34. Bardzo miło kończysz rok:)))))Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję i wzajemnie! Właściwie nie mogę narzekać, przejście w Nowy rok było całkiem w porządku, jednak fakt, że w rodzinie (dalszej) przytrafił się pogrzeb sprawił, że miałam dużo emocji, ale też i tych smutnych. Bywa.

      Usuń
  35. Gaju Kochana, jak pięknie napisałaś o prostych i ważnych rzeczach z dzieciństwa, młodości i czasów bycia mamą małych dzieci, dziękuję Tobie za to :)

    ps. 3kową listę przebojów prowadzoną przez p.Niedzwieckiego uwielbiałam i do dziś budzi we mnie ...drganie serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista Niedźwiedzia miała dużo fanów. Podejrzewam, że dzisiaj nikomu już nie chciałoby się skrupulatnie notować wszystkich piosenek, bo i po co? Wszystko jest w internecie :-)

      Usuń
  36. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Tobie życzę Szczęścia w Nowym Roku :-)

      Usuń
  37. Piękne wspomnienia :) Życzę wszystkiego dobrego w tym naszym Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję za nominację, chętnie wezmę udział w tak pozytywnej zabawie :)
    Piękne i wzruszające te Twoje wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie :-) To jeden z tych tagów poruszajacych emocje.

      Usuń
  39. cudowny tag! przepiękny!

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta nominacja dobrych myśli to takie trochę podsumowanie z Twojego życia :) Od dzieciństwa do dnia dzisiejszego opisałaś co spotkało Cię dobrego :) Wiesz, że ja też miałam skłonność do tego, by cały czas być zakochaną. Zawsze jak kolejna moja "miłość" okazywała się niewypałem musiałam szybko znaleźć kogoś na zastępstwo xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa Tagu jest myląca, w zasadach mowa o wspomnieniach, a dobre myśli nie muszą dotyczyć tylko przyszłości. Ja akurat więcej bym chyba ich miała patrząc w przyszlość, albo żyjąc tu i teraz :-)

      Usuń
  41. Oj stram sie, staram. Wszystkiego dobrego z Nowym Rokiem:))

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzieci to coś wspaniałego (jeszcze nie mam i przez najbliższe kilka lat mieć nie będę) :) Patrząc na dzieci czuje się bezgraniczną miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie było na odwrót, będąc młodą dziewczyną nie lubiłam towarzystwa dzieci, ale po dwudziestce odczułam tak ogromny instynkt macierzyński, że nawet nie próbowałam tego kontrolować. I dopiero wtedy wszystko się zmieniło :-)

      Usuń
  43. Gaja, ten wpis mi się tak spodobał, że wracam tu chętnie w momentach zwątpienia, czytam sobie i się motywuję, normalnie plantacja pozytywnych myśli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie przypuszczałam, że osiągnie taki efekt, to bardzo miłe co piszesz i motywuje :-) Ostatecznie bardzo mi zależy, żeby zarażać innych uśmiechem :-)

      Usuń
  44. Życzę wszystkiego, co szczęśliwe w Nowym Roku!
    To prawda, że ostatnie dni grudnia skłaniają do refleksji nad tym, co było i poszukiwaniu dobrych chwil, które dostarczają sił do działania w Nowym Roku. Sama przeprowadziłam taki "przegląd" ostatniego roku i wyszło, że był całkiem udany. Dobrze jest też spojrzeć na swoją przeszłość z większej perspektywy, bo wtedy wyraźnie widać jaki postęp się poczyniło i jakie fajne zmiany nadeszły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie! Dobrze, że ten miniony 2014 okazał się w sumie dobrym rokiem, u mnie też :-) A na początku roku zawsze mam więcej energii do działania i wtedy ważne jest, zeby ten rozpęd zachować jak najdłużej, a przynajmniej do wiosny, bo ta też ma moc nakręcania.

      Usuń
  45. Gaju trochę spóźnione życzenia wszelkiej pomyślności w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja ciagle jeszcze żyję Nowym Rokiem, ponieważ zaplanowałam sobie małą przerwę od pracy :-)

      Usuń
  46. Wszystkiego Dobrego, spełnienia marzeń w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  47. Dziękuję za nominację Gaju. Niebawem powstanie post, ale daj mi jeszcze chwilkę czasu. ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Chyba każdy kto doświadczył dzieciństwa wolnego od internetu, telewizji czy komputera był najszczęśliwszym dzieckiem pod słońcem. Najważniejszy był sam człowiek i spotkania ze znajomymi czego wydaje mi się, że teraz bardzo brakuje.

    OdpowiedzUsuń