czwartek, 14 sierpnia 2014

Od jutra złota wolność!

Od jutra rozpoczynają się moje trzy tygodnie złotej wolności, na które w tym roku czekałam wyjątkowo długo. W związku z tym posty na blogu będą publikowane rzadziej - ale mimo wszystko, będą publikowane. Pisanie sprawia mi tyle radości, że zrobiłam to na zapas :-)

Jednak postaram się dla własnego dobra mniej czasu spędzać z tabletem, inna sprawa, że pewnie z dostępem do internetu czasami może być krucho... I dobrze, bo mojemu mózgowi przyda się trochę odświeżenia. A we wtorek 9 września br. wracam, z nowymi pomysłami i zapałem do pracy na moim dodatkowym etacie, a może także na podstawowym - tu w ciągu ostatnich trzech tygodni trudno było wykrzesać choćby małą iskrę zaangażowania. Mam nadzieję, że wypoczynek mi pomoże, bo zaangażowanie to pracy, to coś, co powoduje, że ta nabiera sensu, a obowiązkowe 8 godzin mija nie wiadomo kiedy.

Trzy tygodnie zupełnie innego życia (wolnych od dotychczasowej rutyny i obowiązku prowadzenia domu, z dala od miejsc w których przebywam na co dzień) - tylko o tym teraz marzę!






źródło zdjęć


50 komentarzy:

  1. Cóż, nie pozostaje nic innego jak życzyć udanego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci udanego, owocnego wypoczynku i naładowania akumulatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wypoczynku i zazdroszczę, mnie też by się przydał kolejny urlop :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemnego wypoczynku Gaju:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wakacji i łap jak najwięcej energii. Czekamy na relacje z wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, jakie widoki! Zazdroszczę bardzo, bo ja już chyba nigdzie w tym roku nie wyjadę... Chyba, że we wrześniu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego wypoczynku! Wróć cała, zdrowa i ze świeżym umysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to wypoczywaj kochana, ja we wtorek wyjeżdżam również na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to ja Ci życzę przenajświętszego spokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A więc udanego wypoczynku moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy zasługuje na wypoczynek! ładuj więc Swoje akumulatory! Miłego wypoczynku!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super, nie pogardziłabym takim urlopem! ;) Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cucnego, wspaniałego urlopu! Odpoczywaj i ciesz się wolnym czasem!

    OdpowiedzUsuń
  14. cudnego wypoczynku! :) ja właśnie ze swojego powróciłam i już za nim tęsknię... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami myślę, że ładowanie akumulatorów to mit. Po powrocie do pracy już w ciągu pierwszego tygodnia mija mi błogi powakacyjny nastrój.

      Usuń
  15. Wspaniałego urlopu! Też muszę w końcu pojechać w jakieś fajne miejsce :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownego słonecznego niespiesznego urlopu! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że hamak będzie :-)

      Usuń
  18. Miłego leniuchowania :))) też dziś wyruszam....

    OdpowiedzUsuń
  19. oh! życzę owocnego leniuchowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypoczywaj i korzystaj z wakacji. No i koniecznie wracaj dalej uprawiac te wspaniala plantacje pozytywnych mysli. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. Udanego urlopu. Tak sie tez zastanawiam nad tym wplywem tabletu i fal elekromagnetycznych na zdrowie (nie wiem czy akurat to mialas na mysli piszac ze oddalasz sie od tabletu dla wlasnego dobra). Ale az strach sie bac. Dlatego wypoczywaj, korzystaj z natury dla zdrowia. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też oczy miałam na myśli :-) W pracy około 8 godzin przed monitorem plus dom, musiałam ostatnio używać sztucznych łez.

      Usuń
  22. Bardzo wszystkim dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Miłego wypoczynku życzę:))))))))))))))))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to super !
    Opowiesz jak było - odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiedziałam, że mieszkasz tak blisko mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz na myśli mapkę czy Osielsko? Mapka to miejsca, które zamierzam odwiedzić :-)

      Usuń
  26. Dziękuję wszystkim! Dzisiaj jeszcze odpoczywam u mamy, a jutro ruszamy dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wypoczywaj Gaja, ja już po urlopie :) Jura kryje w sobie wiele ciekawych i pięknych miejsc....może jeszcze w tym roku, chociaż na jeden dzień, na rowery......każdemu wolno marzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja oprócz tego urlopu marz jeszcze o weekendzie w Toruniu, w październiku, a co! Dziękuje :-)

      Usuń
  28. Ale fajnie :) Czego chceić więcej. Wypoczynek na świeżym powietrzu. Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wypoczywaj i nabierz potrzebnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Udanego wypoczynku :) czerp garściami, ładuj baterie, ciesz się latem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Udanego urlopu, wypoczywaj! :)
    Czyżbyś wybierała się w moje okolice? ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziękuję :))) i pozdrawiam wszystkich z pięknej Jury, nigdy wcześniej nie byłam w tych stronach!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne widoki, życzę miłego udanego urlopu. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę (bo sama jestem już po urlopie) ale też życzę miłego i owocnego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń