poniedziałek, 17 marca 2014

Liebster Blog Award w klimacie wiosennym


 


Liebster Blog Award

"Nominacje otrzymujemy od innego bloggera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę
Przeważnie nagrody otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), 
co pozwala na ich rozpowszechnianie.
Odpowiadasz na 11 pytań otrzymywanych od osoby nominującej, następnie TY masz za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania. 
UWAGA: Nie nominujemy osoby, która Ciebie nominowała."


Tym razem nominację sprezentowała mi Rita Raga, jest mi z tego powodu bardzo miło - dziękuję :)
Moje odpowiedzi na pytanie Rity Ragi (dobrze odmieniłam?):

1. Twój największy życiowy cel: życie zgodnie z własnymi przekonaniami i upodobaniami czyli w zgodzie ze sobą.

2. Osoba będąca Twoją największą inspiracją, autorytetem: nie ma takiej, inspiruję się wszystkim i wszystkimi po trochę.

3. Ulubiona przyprawa: mam ich kilka, np. chili, bazylia, czosnek, pietruszka, oregano, biały pieprz.

4. Miejsce, które chcesz odwiedzić: w najbliższej przyszłości Kazimierz Dolny, Praga, jakiekolwiek miejsce na Mazurach.

5. Piosenka, której możesz słuchać bez końca: np. Never Let Me Down Again - Depeche Mode, The Adventures of Rain Dance Maggie - Red Hot Chili Peppers

6. Rzecz, którą zawsze masz przy sobie: nie ma takiej rzeczy, która byłaby przy mnie 24 godziny na dobę.

7. Ulubione ćwiczenie / aktywność fizyczna: bieganie, rower, skakanka.

8. Ważny dla Ciebie cytat lub motto: Wybierz pracę którą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przez jeden dzień - Konfucjusz

9. Zajęcie, przy którym tracisz poczucie czasu: blogowanie, czytanie, pisanie...

10. Co zmieni się w Twoim życiu za 3 lata?: prawdopodobnie będę przygotowywała się do kolejnej przeprowadzki - może już ostatniej?

11. Twój sprawdzony sposób na motywację: wizja przyszłości i przyjemność.

A oto i moje pytania dla nominowanych:

  1. Który gatunek muzyczny lubisz najbardziej?
  2. Gdybyś miała wybór, to gdzie byś zamieszkał(a)?
  3. Co wolisz: wspaniałą karierę czy wspaniałą miłość?
  4. Czy masz tatuaż, a jeśli nie to z rozsądku czy ze strachu?
  5. Czy podobają Ci się mężczyźni (ewentualnie kobiety) w mundurach?
  6. Czy czytasz więcej niż 4 książki w roku?
  7. Czy kiedykolwiek poszłaś sama do kina?
  8. Czy po obejrzeniu strasznego filmu trochę boisz się ciemności?
  9. Co myślisz o imprezowaniu do upadłego (jak się bawić to na całego)?
  10. Czy uważasz, że zdjęcia z "dziubkiem" są fajne?
  11. Czy uważasz, że małżeństwa homoseksualne powinny być legalne?
Nominowani, oczywiście za profesjonalny całokształt:
  1. http://tylkoretroblue.blogspot.com
  2. http://pannatea.blogspot.com
  3. http://doodorka.blogspot.com
  4. http://zaczarowana-oczarowana.blogspot.com
  5. http://wszystkowo.blogspot.com
  6. http://nieidealna-perfekcjonistka.blogspot.com
  7. http://piekniejestzyc.blogspot.com
  8. http://malagosias.blogspot.com
  9. http://forevver-young.blogspot.com
  10. http://jaskolcze-ziele.blogspot.com
  11. http://worldbymagdalena.blogspot.com
Moi drodzy nominowani, zapraszam do zabawy, a jeśli nie trawicie tagów - zrozumiem. Tak czy inaczej, Wasze blogi są miejscami, do których wracam z przyjemnością :)


Dzisiejszy post miał być poświęcony w całości WIOŚNIE, a właściwie to jej przywoływaniu (akcja podpatrzona tutaj), jednak z uwagi na niespodziewane pojawienie się nieśmiertelnego Liebstera, miejsca musi wystarczyć dla obydwu tematów. Ponieważ w weekend nastąpiło załamanie pogody i nie wybrałam się z aparatem w poszukiwanie oznak wiosny, postanowiłam wstawić jej kolorowe zdjęcia  z różnych stron świata, znalezione w internecie. Zapraszam do oglądania!



Step

Indie

Zakopane

Japonia


Dzierzków



Holandia


Włochy

Wiosna oficjalnie przychodzi do nas 21 marca (Dzień Wagarowicza!), ale ta astronomiczna rozpocznie się w 2014 roku już 20 marca o godzinie 17:57, tak się cieszę, że to już za kilka dni! Życzę Nam Wszystkim, żeby nie nastąpiła powtórka z ubiegłego roku ;)


69 komentarzy:

  1. Och! Twoje motto jest rewelacyjne! :) Też czekam na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To motto cały czas jest w mojej głowie i mam ciągle nadzieję, że jeszcze kiedyś nie będę pracowała - w negatywnym tego słowa znaczeniu, oczywiście;) Bo teraz, to tak bardziej sama sobie tłumaczę, że moja praca jest całkiem fajna...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bliskie memu sercu, bo trochę leniuszek jestem, obowiązki - to brzmi strasznie ;)

      Usuń
  3. Czekam na wiosnę razem z Tobą, już mam dość tej pogody. I swojego braku humoru też.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że z uporem maniaka oglądam prognozy pogody, nasłuchując czy zima jeszcze się gdzieś czai, ale na razie same dobre znaki widzę. Wygląda na to, że wiosna da radę dotrzeć w terminie :)

      Usuń
  4. dzień wagarowicza - kiedy to było :-)
    postaram się uczcić w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, kiedy to było... Teraz to co najwyżej z pracy sobie mogę uciec, ale na szczęście jeszcze nie oszalałam ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Z takich wiosennych kwiatków, to jeszcze żonkile czy narcyzy lubię, ale musiałabym mieszkać przy tradycyjnym bazarku...

      Usuń
  6. Twoje motto jest jednym z moich ulubionych :)
    Wiosno, wróć do nas! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem jedno - nie będę już psioczyć na zimę, ale na tę, która przyjdzie za kilka miesięcy postaram się przygotować psychicznie. Na tę minioną to od razu źle się nastawiłam i oberwałam za karę - cały luty przekaszlany!

      Usuń
  7. Oooo, i ja tu jestem :) Bardzo, bardzo mi miło!!
    I ja bym chciała na Mazury, po tym jak kiedyś przeprowadziłam się do Gdańska mam już tak blisko, a ciągle jednak daleko :( Marzy mi się chociaż weekend nad jakimś jeziorem.
    No i... byle do wiosny! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazury są takie inne, nie wiem jak to nazwać - klimatyczne? Już chyba z 10 lat tam nie byłam i wręcz tęsknię :)

      Usuń
  8. Twoje odpowiedzi czytałam z uśmiechem na twarzy. W istocie jesteś bardzo pozytywną osobą i takich słonecznych ludzi powinno być więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się bardzo i cieszę się, że to chociaż trochę widać ;)

      Usuń
  9. Mam mieszane uczucia, co do różnych nominacji i łańcuszków, ale zawsze to miło być nominowanym:)
    Ciekawe jest to motto. Chciałbym umieć żyć według niego..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie traćmy nadziei, pewnie kiedyś nam się uda :) Tagi, tagi... z jednej strony to miło, ale z drugiej - zauważyłam, że ludzie chyba są nimi trochę zmęczeni.

      Usuń
  10. Gaju, dziekuje z serducha calego za nominacje:) Ale na tym poprzestane:))
    Lubie Cie czytac :)
    Miec prace, ktora sie lubi- o tak, marze o tym;)

    Piekne foty na zilustrowanie wiosny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiedziałam, że do trzech razy sztuka i to był ten trzeci raz (jeśli chodzi o pełen udział w tagu). Dziękuję :)

      Usuń
  11. śliczne fotki, gratulacje nominacji i ja dziękuję za nominację jest mi niezmiernie miło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ileż to razy już się przeprowadzałaś? Ja jakoś lubię zapuszczać korzenie, jestem sentymentalna i ciężko mi zmieniać miejsce zamieszkania.

    Zgadzam się z myślą Konfucjusza. :)

    Podziwiam za to, że lubisz bieganie i skakanie. Dla mnie to zbyt monotonne.

    Piękne wiosenne fotografie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cztery razy - raz do męża i trzy razy w związku z jego pracą. Dziwne wrażenie, prześladuje mnie uczucie tymczasowości i marzę o zapuszczeniu korzeni.
      Zawsze trzeba to ćwiczyć co sprawia przyjemność, ja na przykład nie potrafiłabym ćwiczyć z Chodakowską :)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia:)
    uwielbiam tę porę roku - wszystko się budzi ze snu i aż się chce ...........
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych miejscach wiosna wygląda charakterystycznie :)

      Usuń
  14. Zakochałam się w tych zdjęciach!
    Są PRZEPIĘKNE!!!
    Pozdrawiam ciepło i... BYLE DO WIOSNY! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je polubiłam, szczególnie wiosna w Japonii - Święto Kwitnącej Wiśni. Ten kraj jest taki ciekawy :)

      Usuń
  15. Ja już też czekam z niecierpliwością na wiosnę i bardzo się cieszę że to już tak blisko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku wzorowo pojawiła się na pierwszy dzień wiosny :) Hip hip hura!

      Usuń
  16. To już ponoć za dwa dni ma być nieziemsko pięknie, ciepło i kto wie, może nagle kwiatami ogród rozkwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisuję w piątek, czyli w pierwszy dzień wiosny i jest już naprawdę wiosennie. W tym tygodniu byłam w podróży służbowej nad Zalewem Zegrzyńskim, ale ciągle było paskudnie, dopiero w dzień powrotu do domu słoneczko zaczęło grzać i Zalew od razu wydał się bardziej przyjazny.

      Usuń
  17. ja również uwielbiam bieganie. W mgnieniu oka rozładowuje wszystkie negatywne emocje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie będę mogła rozpocząć nowy sezon. Ta zima nie była taka zła dla biegaczy, ale - jak wspomniałam w notce - cały luty męczył mnie kaszel, już myślałam, że to astma, nawet spirometrię robiłam.

      Usuń
  18. Gaju dziękuję za nominację i przyłączam się do zabawy :))
    ja też do Ciebie lubię zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, tym bardziej, ze nie wszyscy mają na tagi ochotę :)

      Usuń
  19. Myślę, że dobrze odmieniłaś ;)
    To godne pochwały, że nie jesteś uzależniona od żadnego przedmiotu i nie musisz nic mieć przy sobie - dla mnie takim problemem jest telefon, ale walczę z tym i robię sobie od niego wolne.
    Fajnie też, że chcesz podróżować po Polsce. Coraz mniej osób docenia nasz piekny kraj :)
    Widzę, że nie tylko mnie ogarnął wiosenny nastrój :) Ładne zdjęcia, moją uwagę szczególnie przykuło to z indyjskiego święta holi - będę pisać notkę o tym pięknym zwyczaju, gdy dostanę zdjęcia z naszych obchodów ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potraktowałam to bycie cały czas z przedmiotem dosłownie ;) Chociaż potrafię wyjść z domu bez telefonu, czy nie pędzić do niego zaraz, jak tylko usłyszę smsa :) Chętnie poczytam o holi, japońskie święto kwitnących też jest ciekawe. A u nas jeszcze czasami marzanna ewentualnie dzieciaki ze szkoły uciekają.

      Usuń
  20. Gratuluję nominację i dziękuję za nominację, ale ostatnio nie mam za dużo czasu, mój blog działa dlatego, że zrobiłam sobie mnóstwo wersji roboczych w czasie ferii, a poza tym- mnie wymyślanie pytań sprawia dużo kłopotów :( Ale i tak wspomnę o Tobie w jutrzejszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też właśnie myślałam, ale to i tak nie zmienia faktu, że świetne rzeczy robisz :)

      Usuń
  21. również się dorzucam wiosno przybywaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i przybyła! Jaka by nie była, to jedynie mam nadzieję, że typowych atrybutów zimy już długo nie zobaczę :)

      Usuń
  22. :) mieliśmy takiego właśnie zająca w ogrodzie ;D liczę, że już do nas nie wróci :)

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tej wiosny! Te dzieła przeciwników zimy wiosną z ubiegłego roku - lubiłam jeszcze "zamordowane" bałwany :)

      Usuń
  23. dziękuję za nominację! w najbliższym czasie ją nadrobię :).
    zachwyciła mnie Twoja odpowiedź a propo miejsc. Praga! uwielbiam to miejsce. czuję się tam jak we własnym azylum :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsca dalej położone też są OK, jak najbardziej, tylko nie przepadam za samą podróżą, więc najchętniej odwiedzam to co najbliżej :)

      Usuń
  24. Gratuluję nominacji, a moje zdjęcie wiosenne to nr. 3 - piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne. Chciałabym to ujrzeć na własne oczy w naturze :)

      Usuń
  25. Piękne zdjęcia wiosny. W sumie jest co roku, wiadomo jak będzie a zawsze się czeka i tęskni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku pierwszy dzień wiosny - wzorowy. Właśnie wyjeżdżałam znad Zalewu Zegrzyńskiego i aż tego żałowałam. Szkoda, że środa i czwartek były takie sobie i z hotelu nie chciało się wychodzić...

      Usuń
  26. Ciekawie czyta się odpowiedzi, bo pozwalają poznać blogera z innej strony. Ach wiosno, wiosno, gdzie się zgubiłaś po drodze? Dlaczego już prawie u nas byłaś i znów Cię nie ma. pochmurno, wietrznie, chłodno.....Czekamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na pewno odpowiedzi dają obraz osoby dla kogoś, kto się na tym zna :)

      Usuń
  27. Ja też przy blogowaniu tracę poczucie czasu ;]
    A zdjęcia są świetne :)
    Coraz bliżej wiosna, coraz bliżej wiosna.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to poczucie niestety mnie gubi. Z żalem postanowiłam przestrzegać reżimu od - do, bo przestaję mieć czas na cokolwiek innego...

      Usuń
  28. Ja też chciałabym odwiedzić Pragę. Byłam już raz, ale chętnie zobaczę ją ponownie. Jak będziesz miała okazję jechać nawet się nie zastanawiaj jest przepiękna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam wiele lat temu, ale mieliśmy mało czasu, a mąż uparł się, żeby w ciągu jednego dnia całą Pragę oblecieć z aparatem. Jedyne co pamiętam z tamtego pobytu to wkurzenie i zmęczenie ;) No i to, co na szybko udało mi się zauważyć...

      Usuń
  29. Ja już czuje wiosnę mimo tej pogody ostatnio, która nie pozwala mi spać (przeraża mnie silny wiatr) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś z tym wiatrem jest na rzeczy. Taki urywający głowę również mnie niepokoi. Kiedyś na wakacjach w Chorwacji przeżyłam tak gigantyczny wiatr, że aż z nerwów się dusiłam ;)

      Usuń
  30. Gratuluje nominacji!
    Ja byłam w Pradze i jest pięknie *.*

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside,będę bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też raz już byłam, ale się nie nacieszyłam i marzę o tym, żeby tam wrócić :)

      Usuń
  31. Zachwycające te wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wreszcie więcej kolorów dookoła :)

      Usuń
  32. Że też ten tag jeszcze żyje :) Mam nadzieję, że nie będzie powtórki z zeszłorocznej wiosny ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, żyje i ciągle krąży dookoła nas...

      Usuń
  33. dziękuję serdecznie :) na pewno odpowiem :)
    ostatnio napisałaś, że drażnią Cię martwe blogi na liście, nie da się u Ciebie ich pozbyć? ja spróbowałam dziś w Chrome i udało się :) Mozilla zawiodła.
    też chcę pojechać na Mazury, żyję już tyle lat a jeszcze tam nie byłam ;)
    Zakopane - mój faworyt wśród wiosennych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja na swoim tablecie właśnie mam Chrome... W takim razie spróbuję jeszcze raz, albo na laptopie małżonka (może coś się zmieniło...). Zakopane - ech, zobaczyć to może kwiatów na żywo.

      Usuń
  34. Gratuluję nominacji:))piękną wiosnę pokazałaś:))u nas bardzo ładnie słońce świeci:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w piątek też było słonecznie - prawdziwy pierwszy dzień wiosny. Dzisiaj niedziela i trochę kropi, ale wilgoć jest też bardzo ważna, więc czekam cierpliwie, aż się wypada :)

      Usuń
  35. Odpowiedziałam w końcu. Długo się zbierałam, ale ważne że w końcu się udało. Odpowiedzi zajdziesz tutaj:
    http://jaskolcze-ziele.blogspot.com/2013/07/liebster-blog.html
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń