sobota, 9 listopada 2013

11 pytań do...

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cie nominował".

Ponieważ w tym tygodniu otrzymałam nominację od !-nochi, za co bardzo dziękuję :), bez zbędnej zwłoki zabieram się za pytania. Wyżej podaję wyszperane gdzieś w sieci zasady Liebstera, bo muszę przyznać, że chociaż spotykałam się z tą zabawą na innych blogach, to jednak kiedy padło na mnie, nie do końca wiedziałam o co w niej chodzi. Może komuś też się przyda...

A oto i pytania od !-nochi oraz moje na nie odpowiedzi:

  1. Czy słowo "szczęście" przybiera w Twojej wyobraźni jakąś alegoryczną postać, formę. Jeśli tak, to jaką? Szczęście to dla mnie wyłącznie uczucie, które powoduje, że czuję się lekko i radośnie, nawet w listopadzie. Nigdy nie wyobrażałam go sobie po jakąkolwiek postacią...
  2. Które zwierzę mogłoby być Twoim patronem, dlaczego? Bez wahania odpowiadam - kot. Koty uwielbiam, mogłabym je "łyżkami jeść". Wystarczy, że zobaczę takiego przechadzającego się w dowolnym miejscu, a już do niego pędzę z uśmiechem. Bo są na swój sposób przyjacielskie, umieją zadbać o swoje potrzeby, chadzają swoimi ścieżkami - bezszelestnie i nie niszcząc zastanego stanu rzeczy. Są wolne i niezależne.
  3. Czy kiedykolwiek marzyłaś/eś o tym, aby być częścią jakiejś fikcyjnej historii, jeśli tak to jakiej i dlaczego? Uff... Nie pamiętam, kiedy ostatnio w marzeniach przenosiłam się na plan fikcyjnych historii. Jeśli już, to wyobrażam sobie przed snem historie, które mają się wydarzyć w nadchodzącej przyszłości. Takie rzeczy jak w pytaniu miały u mnie miejsce... w dzieciństwie. Zazwyczaj po obejrzeniu działającego na wyobraźnię filmu.
  4. Jakie myśli zazwyczaj sprawiają, że noc staje się bezsenna? Są to myśli o poważnej chorobie czy zmartwieniach moich najbliższych, ale także myśli o niesprawiedliwości, która mnie osobiście dotyka i o podróży.
  5. Gdybyś złowiła/złowił złotą rybkę i ta chciałaby spełnić JEDNO Twoje życzenie, jakie by ono było. Dotyczyłoby ono mojej pracy życia, ale szczegółów nie zdradzę - podobno można zapeszyć;) Jeśli wszystko dobrze pójdzie, to w przyszłym roku i tak Wam się pochwalę.
  6. Co wygrana najwyższej kwoty w totolotku zmieniłaby w Twoim życiu? Jest to trudne pytanie, bo nie jestem pewna, jak w rzeczywistości pokierowałabym swoim życiem mając taką kasę. Tysiące myśli przychodzą mi do głowy, ale każda jest o tym, co zrobiłabym z pieniędzmi. Zmiana w życiu? - wprowadziłabym do swego życia więcej luksusu, dałabym pracę innym ludziom, bez wahania zostałabym wolontariuszką, więcej bym podróżowałam, bardziej pomagała zwierzętom... Wystarczy.
  7. Kiedy słyszysz słowo "nauka" - myślisz...? Co Ci się z nią kojarzy? Całe życie.
  8. Co Cię uspokaja i odstresowuje? Chwila tylko dla siebie spędzona w wygodnym fotelu z książką w ręku, cisza i spokój i nic nierobienie, dobra komedia, spacer w parku, śpiew ptaków, pisanie...
  9. Czy masz w życiu prawdziwą pasję? Jeśli tak, to jaką...? PISANIE. Śmieję się, że urodziłam się z długopisem w dłoni, swego czasu miałam nawet na środkowym palcu od niego zgrubienie. Ciągle tylko piszę i niszczę, w końcu żal mi się zrobiło tych wszystkich spalonych rękopisów i postanowiłam chociaż połowicznie wyjść z "pisarskiego podziemia" - założyłam bloga ;)
  10. Czy jesteś w stanie powiedzieć, że lubisz samego/samą siebie? Dlaczego? Lubię siebie i już. Za wszystko, czyli i za wady i za zalety, bo to jestem JA. Nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej i nie zamierzam tego analizować.
  11. Czego nigdy w życiu nie mógłbyś/mogłabyś się wyrzec. Z całą pewnością WOLNOŚCI. I swojego optymizmu ;)


Poniżej przedstawiam moje pytania:
  1. Wymień trzy kraje, które chciałabyś/chciałbyś odwiedzić bez względu na koszty?
  2. Czy ekologia jest Ci bliska? Jeśli tak, to co dobrego robisz dla Matki Natury?
  3. Jaką herbatę pijesz najczęściej? Dlaczego?
  4. Czy jesteś fanką/fanem diet, stosujesz jakąś? 
  5. O czym nigdy nie napiszesz na swoim blogu?
  6. Wymień trzy kosmetyki, bez których nie wyobrażasz sobie codziennego funkcjonowania?
  7. Co robisz dla swojego rozwoju osobistego?
  8. Co Cię najbardziej stresuje? Czy znalazłaś/znalazłeś już sposób, żeby sobie z tym poradzić?
  9. Czy słyszałaś/słyszałeś o prawie przyciągania? A może w nie wierzysz i manifestuje się ono w Twoim życiu?
  10. Czym według Ciebie są sny?
  11. Boisz się czasami? Podaj swój sposób na przełamanie strachu?


Nominuję:

http://chwilanapoddaszu.blogspot.com - za ciekawe uwagi i miłość do książek,
http://kulinarnerewolucjeanette.blogspot.com - za zarażanie pasją gotowania,
http://extremely-naturally.blogspot.com - za profesjonalne podejście do tematu,
http://health-lifestyle-endorphins.blogspot.com - za propagowanie zdrowego podejścia do życia,
http://chwalisz.blogspot.com - za ciekawy opis wege-codzienności,
http://mojasamoterapia.blogspot.com - za szczególny charakter bloga,
http://malymiszmasz.blogspot.com - za radość, która bije z każdego posta,
http://przecudnie.blogspot.com - za propagowanie aktywnego życia w połączeniu z pasją,
http://magicwordcherry.blogspot.com - za nieustanne odkrywanie dla nas nowego,
http://waznakazdaminuta.blogspot.com - za odwagę, by zacząć od nowa, trzymam kciuki,
http://teczamoichmysli.blogspot.com - za świetny początek.

Co prawda nie wszyscy tutaj nominowani spełniają warunek mniejszej liczby obserwatorów, ale nie znam jeszcze takiej liczby interesujących blogów, które by ten warunek spełniały.

Żeby trochę ubarwić tego posta, wstawiam kilka zdjęć z mojego wyjazdu na 1 listopada. Chociaż może ta pora roku do barwnych nie należy, zrobiłam co mogłam ;)

Wschód słońca...
  

...i kwadrans później.

Zabudowania w lekkich, jesiennych oparach.

W tym roku na 1 listopada jeszcze takie kwiatki polne :)
 Do następnego posta!






34 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację : ) Postaram się odpowiedzieć na Twoje niełatwe pytania i życzę, aby ta złota rybka spełniła Twoje marzenie : ) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkt 2. Oddałabym Ci swoją Gryzeldę choćby na urlop bo gryzie, drapie i demoluje. :D Moja starsza córka ma jej brata do oddania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te koty... Ja niestety mam teraz problem, po tym jak Flora zginęła, nie mogę wziąć sobie kotka, dopóki mieszkam w mieszkaniu. Mój M. w przeciwieństwie do mnie kotów nie znosi, dlatego obiecałam mu, że wezmę kota dopiero, kiedy przeprowadzimy się na wieś. Jest mi z tego powodu smutno ale wyobrażam sobie co czuje M. na widok kota i muszę to uwzględnić. Małżeństwo to sztuka kompromisu...

      Usuń
  3. ooo, dziękuję za nominację :) z chęcią odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok . Przyjdzie czas , to odpowiem . Proszę o cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardo fajne zdj. oraz odp. na pytania :)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, opublikowałam odpowiedzi na pytania ; ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie sobie poradziłaś :) I jak szybko. A może to tylko tak szybko wygląda... Ja swego posta z tagiem pisałam 4 godziny! Nie mogłam się wykluć.

      Usuń
  7. Zdjęcia są świetne. Gratuluję nominacji. :)
    Bardzo fajny ten Twój blog. Pozdrawiam i zapraszam częściej. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno będę wpadać :)

      Usuń
  8. Dziękuje za nominacje:) Super zdjęcia...magiczny wschód.... Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym.... Chętnie odpowiem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak na (i za) dobry początek :) Trzymaj się!

      Usuń
  9. Świetna akcja ,super pomysł na aktywność i promocję . Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno jest to jakiś trop do bloga :) Ale blog jest też dla autora, najważniejsze, żeby zawsze pisać to co się czuje i być w zgodzie ze sobą :)(Przypominam to głównie dla siebie).

      Usuń
  10. Dziękuję za nominację :)) Na pytania już odpowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam koty, w domu mam swoje 4, a jeszcze dokarmiam sąsiadów jak przyjdą ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety od 2 lat nie mam już kota... Moja Flora zginęła, a ja nie mogę wziąć innego na jej miejsce dopóki mieszkam w mieszkaniu. Mój M. ich nie znosi i nie będę go więcej zmuszała :( Ale w przyszłości, kiedy przeprowadzę się na wieś będę miała koty NA PEWNO.

      Usuń
  12. Zdjęcia bardzo fajne :) piękny wschód słońca, bardzo lubię te porę dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka ciekawostka, to okolice Włodawy nad Bugiem, a mieszkam w Bydgoszczy. Tam wschód słońca jest co najmniej pół godziny wcześniej niż u nas, zachód oczywiście też :)

      Usuń
  13. Cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia. wolność to jest to, co powinniśmy szanować i to, z czego powinniśmy się najbardziej cieszyć... no i nie każdy jest wolny :D odpowiedzi mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zestaw pytań, które otrzymałam, ogólnie wydał mi się trudny. Albo raczej zmuszający do myślenia :)

      Usuń
  15. ja nawet tych obiadów nie mam. choć nie koniecznie muszą być na mieście.. móglby coś ugotować ;)
    i właśnie.. Ty wychodzisz z dziewczynami, a ja jak wyjdę to.. sama :(

    moim patronem mógłby być pies border collie za swój spryt i chęć działania ;)
    7 - dobrze napisane
    9 - też zawsze uwielbiałam pisać

    Twoje pytania bardzo... mądre.. i inspirujące

    u nas były pierwiosnki jakiś czas temu xD

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama czasami też, na przykład jeśli idę na zakupy to szczerze - wolę być sama. Towarzystwo często mnie rozprasza zamiast pomagać :)

      Usuń
  16. Pierwszy raz jestem u Ciebie, że ja początkujaca to nawet nie wiem , że taka akcja istnieje. Już jesteś na "celowniku" tzn obserwowana u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Już sprawdzam co u Ciebie.

      Usuń