niedziela, 20 października 2013

Akcja "Przeczytaj i podaj dalej"

Wróciłam z dzisiejszego spaceru naprawdę zrelaksowana i rozanielona, a to za sprawą ciepłego, wręcz wiosennego powietrza. W pobliskim
Myślęcinku ciągle kwitną niektóre kwiaty, w tym stokrotki i mlecze! Ale do rzeczy...

Wracam więc do domu, zaglądam na swego bloga, bo miałam właśnie w planach dodanie kolejnego posta, a tu niespodzianka: zostałam wytypowana na kolejną czytelniczkę powieści autobiograficznej Cheryl Strayed "Dzika droga".  Dziękuję !-nochi :)

Create your own banner at mybannermaker.com!



ZASADY, które ustaliła inicjatorka Akcji "Przeczytaj i podaj dalej":

1. Odbierasz książkę z poczty albo uprzejmy listonosz przynosi Ci ją do domu...
2. Czytasz z zapartym tchem...
3. Koniecznie robisz zdjęcie z książką (może być w jakimś charakterystycznym dla Ciebie miejscu). Umieszczasz krótką refleksję na swoim blogu (jeśli takowy posiadasz) i przesyłasz link do Anny Matysiak, jako pomysłodawczyni akcji  - zrobimy wspólnie relację z wędrówki książki... poznamy się wzajemnie... może nawet stworzymy klub wędrującej książki…
4. Do książki koniecznie należy się wpisać, zaznaczyć swój ulubiony fragment, pozostawić po sobie ślad :)
5. Umieszczasz na swoim blogu baner i informację o Akcji "PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ" wraz z powyższymi punktami i wybierasz nowy dom dla książki, wysyłasz ją  dalej :)
6. Z dreszczykiem emocji śledzisz dalszą drogę książki, która ma szansę być wolną i zdobyć nowe światy...


Zasady zgłoszenia do Akcji (Wybrana przeze mnie osoba może wymyślić oczywiście własne kryteria wyboru szczęśliwca):

1. Zgłaszasz chęć udziału w komentarzu pod tym postem i piszesz DLACZEGO książka powinna trafić do Ciebie (obowiązkowe).
2. Podajesz swój mail, abym mogła się skontaktować ze zwycięzcą (obowiązkowe).
3. Dodajesz mój blog do obserwowanych (będzie mi miło, ale nie jest to obowiązkowe).
5. Byłoby super, gdybyś umieścił/a też na swoim blogu baner akcji z linkiem do tego posta.
6. Akcja trwa od 20.10. do 26.10. - po tym dniu wylosuję kolejny przystanek dla naszej podróżującej książki :)


Przyłączyłam się do akcji "Przeczytaj i podaj dalej" ponieważ po prostu lubię książki, a nie ukrywam, ta mnie zaciekawiła szczególnie po przeczytaniu recenzji, gdzie znalazło się małe nawiązanie do "Jedz, módl się, kochaj" Elizabeth Gilbert. Zastanawiam się, czy losy bohaterek - autorek obydwu książek okażą się podobne? 
Spodobał mi się też pomysł, że każdy kolejny czytelnik zostawia w książce swój ślad, ja będę dla książki ósmym przystankiem, więć książka musi się już interesująco prezentować...
I tak, jak !-nochi już wcześniej powiedziała, ta akcja wydaje mi się magiczna, po prostu od razu wiedziałam, że chcę w niej brać udział - czary jakieś ;)

Może i Wy poczujecie, że ta akcja jest stworzona właśnie dla Was, zapraszam do udziału! Książka pewnie wkrótce do mnie dotrze, wtedy będę mogła skonfrontować swoje wyobrażenia z rzeczywistością, a zwięzłą relację z zakończenia tej przygody zamieszczę w którymś z kolejnych postów.

21 komentarzy:

  1. Jutro wyślę książkę priorytetem. :) Daj znać jak dotrze. We wtorek powinna być. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam :) Na pewno się odezwę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie mam mało czasu na przeczytanie czasu. Zaczynam juz ostrą naukę na studiach. Pisanie pracy inzynierskiej przede mną, dodatkowi inne priorytetowe zajecia i czasu brak;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję:( Pamiętam u siebie taki okres, gdzie poza podręcznikami nie czytałam nic więcej. Moja sytuacja była nie do pozazdroszczenia - na studiach dodatkowo "zafundowałam" sobie prokreację.

      Usuń
  4. uwielbiam takie akcje, tym bardziej że jestem typowym molem ksiazkowym i pochłaniam wszystko! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię książki, ale ostatnio zaczytuję się też blogami:) Akcja fajna, książka pewnie w tym tygodniu będzie u już mnie.

      Usuń
  5. Akcja bardzo fajna :) Pozdrawiam i obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie przygarnę "Dziką drogę" pod swój dach i spędzę z nią swoje wolne chwile. Na jesienne wieczory to świetna opcja być w towarzystwie takiego gościa.

    Właśnie sobie uświadomiłam, że od kilku lat nie przeczytałam żadnej powieści. Czytałam tylko książki "rozwojowe" o tematyce głównie duchowej. Mam takie przeczucie, że ta książka jak najbardziej mieści się w tematyce moich zainteresowań. Będę wdzięczna jeśli los się do mnie uśmiechnie i da mi taką szansę bym się z nią bliżej zapoznała.

    Miłej lektury życzę Ci Gaju. To musi być niezwykłe uczucie trzymać w rękach książkę, która została zaproszona do tylu domów i każda z jej czytelniczek zostawiła w niej kawałek siebie. Ta świadomość jest wręcz magiczna : )

    Mój e-mail : stella332@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zgłoszenie! Właśnie ja też tak mam z powieściami, ale mam cichą nadzieję, że to nie będzie tylko zwykła powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam serdecznie i ciesze się, że będziesz kolejną osobą, która ugości książkę :) Mam nadzieję, że będziesz miała miłe wspomnienia z jej pobytu, a i treść zaciekawi Cię :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Anna M (pomysłodawczyni akcji)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też się cieszę, tym bardziej, że ten wybór był dla mnie dużą niespodzianką - mój blog dopiero co wystartował:) Również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam.... Bardzo zaciekawiła mnie ta akcja. Nigdy w niczym podobnym nie uczestniczyłam. Jeżeli będzie mi dane gościć tą powieść to będzie mi bardzo miło.

    Mój e-mail calibasia@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zgłoszenie :) To również mój debiut.

      Usuń
    2. Zapraszam również na mojego bloga oraz na stronę którą wcześniej zamieściłam. Z niecierpliwością czekam na koniec akcji. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Już Cię odwiedziłam :)

      Usuń
  11. Witam kolejną podróżniczkę "dzikiej drogi" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Pozdrawiam :) Jest nas coraz więcej :)

      Usuń
  12. Hello ;) Czy jesteś może jedną z nas?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuje....naprawdę się nie spodziewałam.....Dawno nic tak miłego mnie nie spotkało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Adres przesłałam. Przepraszam że tak późno.

    OdpowiedzUsuń