poniedziałek, 2 września 2013

Nareszcie się zdecydowałam!

Uwielbiam czytać blogi. To bardzo ciekawe i inspirujące zajęcie. Ile pomysłów wprowadziłam w swoje życie dzięki lekturze Waszych blogów... Od dłuższego czasu   bardzo chciałam pisać własnego bloga, tak może bardziej dla siebie, żeby uporządkować swoje życie, a jeśli przy okazji zdobyłabym czytelników, to oczywiście, sama radość! Nie wiem co tak naprawdę mnie zatrzymywało - chyba najbardziej obsługa bloggera, czego będę uczyła się na "żywym organizmie" i od razu proszę         o wyrozumiałość bo asem blogosfery nie jestem... 
Dzisiaj, tytułem wstępu, krótko opowiem o czym  zamierzam pisać. A więc, jako że ostatnio udało mi się wyjść z paskudnej depresji i za żadne skarby świata nie chciałabym znaleźć się z powrotem w tym przygnębiającym stanie, na blogu postaram się zebrać wszystko co mnie cieszy, bawi, inspiruje i daje energię do działania i w ogóle do życia. Szkoda życia na smutki i żale. Obojętnie ile mamy lat bierzemy tego byka za rogi i zwyciężamy. Ja właśnie biorę i życzę sobie zwycięstwa    a także Wam wszystkim.     
Bo każdy szczęśliwy i spełniony człowiek wnosi nieoceniony wkład do Wszechświata.

4 komentarze:

  1. Watro zmieniać marzenia w cele i cieszyć się ich realizacją!
    Trzymam kciuki za Ciebie i twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Awatar mnie zaciekawił :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To była krótka decyzja. Ale faktycznie ciągle myślę, żeby go wymienić. Nawet we mnie wzbudza mieszane uczucia...

    OdpowiedzUsuń